E gru da terra à terra (STS) sò equipaggiamenti vitali in l'operazioni portuali muderne, cuncepite per trasferisce in modu efficiente i container trà e navi è i terminali. Capisce cumu funzionanu e gru da terra à terra hè essenziale per quelli chì travaglianu in logistica, spedizione è gestione portuaria.
À u core di una gru da terra à terra ci hè una cumbinazione di sistemi meccanichi è elettronichi. A gru hè muntata nantu à binari chì correnu paralleli à u molo, chì li permettenu di spustassi orizzontalmente longu à a lunghezza di a nave. Questa mobilità hè essenziale per ghjunghje à i container in diversi lochi di a nave.
A gru hè cumposta da parechji cumpunenti chjave: u gantry, u parancu è u spreader. U gantry hè u grande quadru chì sustene a gru è li permette di spustassi intornu à u molo. U parancu hè rispunsevule di alzà è calà i container, mentre chì u spreader hè u dispusitivu chì afferra fermamente u container durante u trasferimentu.
Quandu una nave ghjunghje à u portu, a gru da terra à terra hè posizionata sopra u container chì deve esse alzatu. L'operatore usa un sistema di cuntrollu, spessu equipatu di tecnulugia avanzata cum'è camere è sensori, per assicurà un muvimentu precisu. Una volta allineatu, u spreader si abbassa per fà cuntattu cù u container, è u parancu u solleva da a nave. A gru si move tandu orizzontalmente versu u molo per calà u container in un camion o in una zona di almacenamentu.
A sicurità in l'operazione di gru STS hè di primura. E gru STS muderne sò dotate di diverse caratteristiche di sicurità, cumpresi sensori di sovraccaricu è sistemi di arrestu d'emergenza, per prevene l'accidenti.

Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2025



