about_banner

Chì ghjè a differenza trà una gru à ponte è una gru à portale?


E gru à ponte è e gru à cavalletto sò tramindui apparecchiature di sollevamentu aduprate in una varietà di industrie per spustà oggetti pesanti. Ancu s'elli parenu simili, ci sò differenze distinte trà i dui chì li rendenu adatti per diverse applicazioni.

Gru a portalesò tipicamente aduprati in ambienti esterni cum'è cantieri navali, cantieri di custruzzione è magazzini ferroviari. Presentanu strutture alte à A cù travi orizzontali chì supportanu carrelli amovibili. E gru a portale sò cuncepite per abbraccià oggetti o spazii di travagliu, permettendu li di spustà facilmente carichi pesanti nantu à una grande area. A so mobilità è versatilità li rendenu ideali per applicazioni esterne induve ùn ci hè micca una struttura di supportu di gru a ponte esistente.

Gru à pontesò stallati nantu à una pista elevata in un edifiziu o struttura. Sò cumunemente usati in magazzini, impianti di fabricazione è linee di assemblaggio per alzà è trasportà materiali attraversu e piste. E gru à ponte sò cunnisciute per a so efficienza in massimizà u spaziu di u pianu è cuntrullà precisamente u muvimentu di oggetti pesanti in una zona limitata.

Una di e principali differenze trà i dui tipi di gru hè a so struttura di supportu. E gru à portale sò autoportanti è ùn necessitanu micca un edifiziu o una struttura esistente per l'installazione, mentre chì e gru à ponte si basanu nantu à u quadru di un edifiziu o nantu à e colonne di supportu per l'installazione. Inoltre, e gru à portale sò tipicamente aduprate in applicazioni esterne induve a manuvrabilità è a flessibilità sò critiche, mentre chì e gru à ponte sò più comunemente aduprate in interni per compiti di sollevamentu è spostamentu ripetitivi.

In termini di capacità di carica, i dui tipi di gru ponu esse cuncepiti per alzà carichi estremamente pesanti, ma i requisiti specifici di ogni applicazione determineranu u tipu adattatu di gru da aduprà.
MG


Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2024