Parechje persone compranuverricellibasatu solu annantu à u so tunnellaggiu, solu per scopre ch'elli ùn sò "adatti" dopu l'usu reale - arrugginiscenu rapidamente in ambienti umidi, o sò troppu veloci da cuntrullà. A chjave per sceglie un verricellu hè di dà priorità à i vostri bisogni reali è di fucalizza nantu à questi 5 indicatori:
1. Capacità di carica: "Lascià un pocu di margine" hè più sicuru chè "ghjustu abbastanza".
A capacità di carica hè cruciale, ma ùn duvete micca sceglie un mudellu chì hè "ghjustu abbastanza" per i vostri bisogni. Hè cunsigliatu d'aghjunghje un margine di 10%-20% basatu annantu à a vostra capacità di carica reale - per esempiu, sè avete bisognu di tirà 5 tunnellate di materiale, sceglite un verricellu di 6-7 tunnellate. U funziunamentu à pienu caricu à longu andà pò accelerà l'usura di u mutore è di a fune metallica, è ancu purtà à incidenti di sicurezza. 2. Ambiente di travagliu: L'ambiente determina u "materiale di l'attrezzatura".
Per ambienti aperti/umidi: Sceglite un mudellu cù una copertura per a pioggia, è un tamburu è un mutore chì anu subitu una prutezzione contr'à a currusione (cum'è a galvanizazione o u rivestimentu à spruzzu).
Per ambienti à alta temperatura: Sceglite un mutore resistente à alta temperatura (tipicamente resistente à temperature ≥120 °C).
Per ambienti pulverulenti: Sceglite un sistema di trasmissione cù una copertura antipolvere per impedisce à a polvere di entre in u riduttore è di causà usura.
3. Requisitu di velocità: "Veloce o Lenta" dipende da u scenariu operativu. A velocità di u verricellu ùn hè micca sempre megliu:
Per alzà oggetti pesanti (cum'è i paranchi di custruzzione), hè necessaria una velocità lenta è stabile per evità scuzzulate. Una velocità tipica hè 0,5-3 m/min.
Per a trazione orizzontale, a velocità pò esse aumentata in modu apprupriatu, scegliendu 3-10 m/min.
Per partenze è arresti frequenti, hè cunsigliatu di sceglie un mudellu cù un convertitore di frequenza per una regulazione di velocità continua è un impattu riduttu. 4. Sistema di frenata: A "linea inferiore" di a sicurezza
U sistema di frenata hè un dispositivu di salvamentu è deve risponde à dui requisiti:
Cunfigurazione di frenu doppiu: un frenu di travagliu (per u cuntrollu di a velocità cutidiana) è un frenu di sicurezza (attivatu automaticamente in casu di mancanza di corrente improvvisa o sovraccaricu);
Affidabilità di a frenata: Per esempiu, i freni elettromagnetichi devenu attivassi in casu di mancanza di corrente, è i freni idraulici devenu esse à prova di perdite per impedisce u slittamentu.
5. Marca è serviziu post-vendita: ùn cascate micca per opzioni più economiche
I verricelli di e piccule fabbriche ponu esse economici, ma i so materiali (per esempiu, l'usu di acciaio ordinariu invece di acciaio ad alta resistenza) è a fabricazione (per esempiu, scanalature irregolari di a corda di u tamburu) ùn ponu micca risponde à i standard, ciò chì porta à più guasti dopu. Hè cunsigliatu di sceglie una marca reputable è di fà attenzione à u serviziu post-vendita, per esempiu, s'elli offrenu l'installazione in situ è a sustituzione di e parti usurate (corda metallica, pastiglie di frenu). Dopu tuttu, un solu ghjornu di inattività pò esse caru.

Data di publicazione: 22 d'aostu 2025



